Chillout

Jak dać się poznać ludziom od dobrej strony?

2 Mins read

Nikt nie jest doskonały, mimo że wszyscy lubimy tak myśleć. Ale co jeśli masz zły nawyk, który sprawia, że ludzie Cię nie lubią? Trudno jest zmienić swoją osobowość, ale da się to zrobić.

Jak sprawić, by ludzie poznali Twoją dobrą stronę?

Jeśli masz zły nawyk, który może wpływać na Twoje relacje z innymi, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest przyznanie się do jego istnienia. Nie można czegoś zmienić, jeśli się temu zaprzecza.

Następnym krokiem jest ustalenie, dlaczego ten nawyk przeszkadza ludziom i co możesz z tym zrobić. Jeśli jesteś spóźnialskim, który każe wszystkim czekać na śniadanie lub kolację, na przykład, nikt nie doceni twojego spóźnienia, jeśli nie zrozumie, że nie ustawiasz zegarów i nie wiesz, która jest godzina, kiedy cię wołają.

Kiedy już zrozumiesz, dlaczego dany nawyk przeszkadza ludziom, zapytaj ich, co chcieliby, abyś zrobił inaczej. Pozwól im pomóc w opracowaniu sposobów przezwyciężenia złych nawyków. Nie zmieniaj się tylko dlatego, że oni tego chcą; zmień się, ponieważ jest to coś, czym należy się zająć.

Jeśli jest ktoś, kto lubi sposób, w jaki rzeczy są teraz i nie chce, aby cokolwiek się zmieniło, to zdaj sobie sprawę, że ta osoba może nie być kimś, kogo warto trzymać w pobliżu tak czy inaczej.

Teraz, kiedy już zidentyfikowałeś rdzeń swojego problemu, nadszedł czas na zbudowanie pełnego obrazu swojej osobowości i tożsamości. Możesz zacząć od zidentyfikowania siebie jako osoby indywidualnej, przedsiębiorcy lub osoby kreatywnej. Ważne jest, aby pokazać ludziom, kim jesteś, ponieważ to sprawi, że będą się do Ciebie lepiej odnosić. Musisz pokazać, że jesteś prawdziwym człowiekiem, a nie tylko kolejną firmą próbującą sprzedać swoje produkty lub usługi.

Możesz to zrobić, mówiąc swoim klientom, jak niesamowity jesteś i co sprawia, że wyróżniasz się od reszty. Na przykład, jeśli sprzedajesz organiczne ubrania dla niemowląt, powiedz ludziom, jak bezpieczne są te produkty dla ich dzieci.

Możesz również zapytać ludzi, co im się podoba w Twoich produktach lub usługach i dlaczego częściej decydują się na zakupy właśnie u Ciebie. Zwróć uwagę na ich opinie i uwzględnij je w swojej kampanii marketingowej. Jeśli jest coś, co im się podoba w Twojej firmie, nie wahaj się dać innym znać o tym też, ponieważ pomoże to zwiększyć sprzedaż.